830 beygirlik Ferrari 296 GTB tanıtıldı

Şık tasarımını elektrik desteğine sahip altı silindirli üniteyle taçlandıran yeni Ferrari 296 GTB'nin şarj edilebilir hibrit sistemi toplamda 830 beygir güce ulaşıyor.


Ferrari'nin uzun süredir kamuflajlı bir şekilde kameralara takılan yeni modeli sonunda tanıtıldı. Ferrari 296 GTB adı verilen bu yakışıklı otomobilde altı silindirli ünite bulunuyor. Daha da önemlisi, PHEV yani şarj edilebilir hibrit sistemin de listede olması.V6 motoruyla klasik Ferrari Dino'ya selam duran yeni Ferrari 296 GTB'deki ünitenin hacmi 2.9 litre. Ferrari, tamamen yeni geliştirilen ve litre başına 218 beygir güç sunan bu motor için fazlasıyla iddialı konuşuyor. Benzinli motor tek başına 654 beygir güç üretirken, elektrik motorunun desteğiyle toplam güç ve tork 830 beygir ve 740 Nm'ye yükseliyor. Bu sayede V8 motorlu kardeşlerinden geri kalmayan Ferrari 296 GTB, 0-100 km/s hızlanmasını 2.9 saniyede, 0-200 km/s hızlanmasınıysa 7.3 saniyede tamamlıyor. Otomobilin azami hızıysa 330 km/s.


Diğer şahlanan at logolu modellerden aşina olduğumuz 8 ileri çift kavramalı şanzıman kullanan Ferrari 296 GTB'deki elektrik motoru 7.45 kWsa kapasiteli bataryadan besleniyor. Bu sayede otomobil 25 kilometre saf elektrikli sürüş menzili sunuyor. Bu noktada rakibi McLaren Artura Hybrid'den daha güçlü olan 296 GTB'nin saf elektrikli sürüş menzili konusunda 5 kilometre kadar geride kaldığını söyleyebiliriz. Ayrıca söz konusu modelin karbon fiber kullanımını artıran Assetto Fiorano paketiyle birlikte 1470 kilogram ağırlığa sahip olduğunu belirtelim. Öte yandan 296 GTB'nin bu paketle bile rakibi Artura'dan 75 kilogram fazlası var.Oldukça şık bir tasarıma sahip olan Ferrari 296 GTB'deki aktif arka spoyler bu şık tasarıma destek olmakla kalmayıp 250 km/s hızda 360 kilogram yere basma kuvveti uyguluyor. Otomobilin fiyatı 269.000 euro olacak.


Kaynak için tıklayın.

#buttons=(Kapat !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerez kullanıyoruz. Detay için tıklayın
Kabul Et !